Het gemiddelde SEO-bedrijf rekent ergens tussen de €5500 en €35000 om precies dezelfde taak uit te voeren met een medewerker van hoogopgeleide professionals op het gebied van linkbuilding, schrijven, optimaliseren, website-ontwerp enz. Zelfs in het hogere segment ontvangt u personeel voor de het hele jaar voor ongeveer wat het u kost om slechts één in-house in te huren voor één op de vier. En als het geen positieve resultaten oplevert en u besluit de relatie te beëindigen, heeft u misschien wat betekent seo eenvoudigweg verloren vergeleken met $ 10.000, indien pro rata gebaseerd op de $ 35.000. in de meeste gevallen kun je er zelfs wat in terugkrijgen. Dit bespaart u logistiek tijd en kosten.
Een van de belangrijkste redenen waarom het moeilijk is om te kiezen welke van deze twee strategieën het beste is voor uw site, is dat u begrijpt waarom u niet elk van deze processen kunt gebruiken. In werkelijkheid is er feitelijk geen reden waarom u beide strategieën niet kunt gebruiken. In feite is het geïnspireerd om beide strategieën te gebruiken, omdat PPC goed kan werken met elke SEO-oplossing.
De sleutelzin om targeting te worden was ‘Central Florida Surf Report’. Als je MSN aanvinkt, sta ik op nummer 1. Als je Aol! Ik sta op nummer 1. Als je Google bekijkt, sta ik nog steeds op nummer 3, maar ik ben er vrij zeker van dat ik na de andere Google-update op nummer 1 sta. Het leuke hieraan is dat, aangezien ik mij op ‘Central Florida Surf Report’ richtte, het uiteindelijk overgaat naar ‘Florida Surf Report’. Op MSN sta ik op nummer 1 voor ‘Florida Surf Report’. Op Yahoo! Ik ben #1 voor ‘Florida Surf Report’. Op Google ben ik #15, maar dit moet ook in de volgende Google-update staan. Als dit weer doorgaat, resulteert dit uiteindelijk in een ‘surfrapport’. Momenteel sta ik op MSN op nummer 13 voor deze sleutelzin. Het is heel spannend om te zien hoe al mijn werk daadwerkelijk vruchten afwerpt.
Als je echter hoopt te verschijnen in de zoekresultaten, moet je werken aan ‘Links’ en ‘linkbuilding’. Maar wat betreft een ander artikel, voor een andere keer. De dingen die ik al heb genoemd, zijn de perfecte “on-page” SEO-factoren die u in gedachten moet houden tijdens het ontwerpen van uw webbedrijf. Er zijn ook SEO-factoren buiten de pagina, zoals links die websites gebruiken die naar websites verwijzen met het ‘trefwoord’ in alle anker-sms. Maar zoals ik al zei, in de buurt. nog een artikel voor een andere keer.
Bij elk bedrijf zijn wetenschappelijke studies van het allergrootste belang. Eén op de tien bedrijven faalt (zowel online als offline), grotendeels als gevolg van onvoldoende financiële middelen en gebrek aan onderzoek. Als u ondergekapitaliseerd bent, is onderzoek zelfs nog belangrijker, omdat u ten goede komt aan het milieu en verstandige beslissingen neemt over waar iemand uw SEO-financiële investering doet. Het zal u ook voldoende leren om u de mogelijkheid te geven om te identificeren welke diensten oplichting zijn en welke legitiem.
Ik heb tot mijn ontsteltenis ontdekt dat het bouwen van een chique website met alle contentmanagement-dingen en de database-sensatie niet bepaald de vaardigheden van een individu zijn om een persoonlijke visie op zoekmachines te krijgen. Vreemd genoeg zou dit ook voor internetsurfers kunnen gelden. Een mooie, strakke lay-out met zeer toegankelijke inhoud en intuïtieve navigatie zal zowel door zoekmachines als Google als door surfers worden herkend. Op voorwaarde dat je dat deel kunt achterhalen, heb je zojuist ongeveer 90% van de SEO in mijn persoonlijke gegevens vastgelegd.
Dat is alles voor nu mensen. Ik weet dat er daadwerkelijk andere tactieken zullen volgen als SE’s ze betrappen. Kwaadwillende webmasters blijven snelle, gemakkelijke manieren vinden om de SE’s aan te vallen. De SE’s zullen het opvangen, hun alogoritmen bijwerken en de cyclus gaat verder. Het is een eindeloze cyclus die verklaart waarom ik zeg dat ‘witte hoed’ uiteindelijk de ‘zwarte hoed’ zal overtreffen en dat er voortdurend surfers naar de site stromen die tonnen geld opleveren. White hat-strategieën zullen alle veranderingen in de SE’s doorstaan. De keuze is altijd aan jou. Wat voor jou persoonlijk persoonlijk werkt. Veel succes en gelukkig toenemen.